Blog News

Όλη η αλήθεια για τις γλυκαντικές ουσίες

Γλυκαντικές ουσίες……< φυσικές γλυκαντικές ουσίες> το μεγάλο ψέμα της βιομηχανίας τροφίμων!!!
Ημικρανίες?
Διαταραχές της διάθεσης?
Νεφρικές ανεπάρκειες?
Λιπ
ώδεις διηθήσεις στο συκώτι?
Χαμηλό ανοσοποιητικο σύστημα?
Όλες οι παραπάνω διαταραχές αλλά και πολλές άλλες έχουν συνδεθεί με τις δήθεν φυσικές γλυκαντικές ουσίες.
Η κατανάλωση ζάχαρης έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια μαζί και με τις ενοχές μας…. ότι τρώμε πολύ ζάχαρη….Στο σημείο αυτό η βιομηχανία τροφίμων -κέρδους, αποφάσισε να χρυσώσει το χάπι ,λέγοντας ότι ναι … θα έχετε μια πολύ γλυκιά γεύση ,αλλά μην φοβάστε δεν θα είναι τόσο επικίνδυνη οσο η ζάχαρη.
Πιστέψαμε ως συνήθως το παραμύθι ….ότι είναι για το καλό μας!!Τα τεχνητά γλυκαντικά όπως η ασπαρτάμη , η σουκραλόζη και η σακχαρίνη έχουν συζητηθεί εδώ και χρόνια σε σχέση με τις βλαβερές παρενέργειες τους. Ενώ όλα αυτά τα γλυκαντικά που είναι τεχνικά “ασφαλή”, σύμφωνα με τους ελεγκτικούς φορείς,έχουν ενοχοποιηθεί λόγω των Παρενεργειών τους.
Ήρθε λοιπόν η αθώα….φρουκτόζη καλαμποκιού… .
Τα τελευταία χρόνια, οι καλλιεργητές καλαμποκιού και οι συγγενείς ενώσεις έχουν ωθήσει το σιρόπι αραβοσίτου υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη , ως φυσικό γλυκαντικό.
Αυτό απλά δεν είναι αλήθεια. 
Η μεγάλη πλειοψηφία του παράγεται από γενετικώς τροποποιημένο καλαμπόκι.
Η φρουκτόζη είναι μια απλή ζάχαρη που μεταβολίζεται ταχέως από το συκώτι προκαλώντας μια “υψηλή ζάχαρη”. 
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτή η γρήγορη δράση σακχάρου οδηγεί σε αυξημένη αποθήκευση λίπους στο ήπαρ, με αποτέλεσμα μη αλκοολική λιπώδη ηπατική νόσο, πεπτικές διαταραχές και αθηροσκλήρωση.
Τα εξευγενισμένα σάκχαρα δεν είναι υγιή.. 
Οι παρενέργειες των εξευγενισμένων σακχάρων περιλαμβάνουν τον διαβήτη, την τερηδόνα , την παχυσαρκία, τις καρδιακές παθήσεις, ορισμένα είδη καρκίνου και ακόμη και κακή γνωστική λειτουργία.
Τι είναι λοιπόν ένα καλό φυσικό γλυκαντικό?
Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά φυσικά γλυκαντικά που είναι υγιείς και γευστικές εναλλακτικές λύσεις, αντί για τη ραφιναρισμένη ζάχαρη, το σιρόπι, καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και τα τεχνητά γλυκαντικά.

Ακατέργαστο μέλι (1 κουταλιά της σούπας = 64 θερμίδες)
Stevia (0 θερμίδες)
Ζάχαρη καρύδας (1 κουταλιά της σούπας = 45 θερμίδες)
Σιρόπι σφένδαμου (1 κουταλιά της σούπας = 52 θερμίδες)
Μελάσα (1 κουταλιά της σούπας = 47 θερμίδες)

πηγή: Ευαγγελία Παπαγιάννη entero.gr

image: tilestwra.gr